Profiel van Bas071 (Bassist)
Introductie
Hey ik ben Joost en ik heb een bandje met 3 vrienden in leiden we zijn al in de twintig. Ik ben de drummer en de ander twee spelen gitaar en we hebben een zangeres. Maar we missen nog een bassist. We spelen rock nummers zoals : bon jovie, Kiss , acdc enzo. De regio waar in we zoeken is leiden,Katwijk,Leiderdorp en Oegstgeest en we oefenen elke vrijdag avond bij mij thuis . Heb je interesse stuur me dan een app mijn nummer is ([Gebruik het contactformulier]. Met vriendelijke groet
Joost aronds
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties
→ bekijk alle advertenties