Profiel van Arthurl (Bassist)

β˜† 16 keer bekeken

Introductie

Hallo.

Mijn naam is Arthur. Ik ben 18 en ik speel bas. Ik kom uit Frankrijk en ik woon nu drie jaar in Nederland in de buurt van Hoorn. Ik volg op dit moment een muziek opleiding op het MBO niveau : Art & Entertainment College. Ik heb dus wat ervaring in de muziek.
Ik kan van alles spelen (rock, jazz,enz.) maar ik speel liever soul, funk. Ik luister ook heel veel naar fusion.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker