Bassisten
3516 Profielen in de categorie "Bassisten"
Madcash (Zanger/Zangeres en Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Doratheexplorer (Zanger/Zangeres en Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Sjanneke90 (Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Pimmetjepom (Bassist en Gitarist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Mutana (Bassist en Gitarist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
An.vm (Drummer en Bassist)
Hoi, Ik ben Anna. Ik speel de drums al zo'n 6 jaar. Ik heb ook op les gezeten, maar ik stopte ermee (helemaal) en begon na een jaar weer te spelen, dat is nu ongeveer een/twee jaar geleden. Ik heb nu weer volledige motivatie Ik luister ook voornamelijk naar metal (nu, power, heavy, death, black etc) maar ik kan punk, goth en emo ook wel... Lees meer »
Erik Beurskens (Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Wdkruijswijk (Gitarist en Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Diederick (Bassist en Gitarist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
KoningDikkeMike (Zanger/Zangeres en Bassist)
Ik maak al meer dan 20 jaar muziek. Eerst speelde ik gitaar en deed de vocalen. Later ben ik overgestapt naar de bas (nog steeds vocalen). In de jaren 90 begonnen met Punk in HooFTPijN. Later alt rock in Mucho Maestro en the Legendary Orchestra of Love. Nu bezig met een Tom Waits coverbandje genaamd Zerelda Lee's Candy Store. Lees meer »
Samo (Gitarist en Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Bram Beltz (Drummer en Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Bart-Jan de Leuw (Bassist en Pianist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Bramsterdam (Bassist en Gitarist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
AlainM (Drummer en Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
S.schols (Gitarist en Bassist)
Beste muzikanten, Ik ben Sydney, 22 jaar en ik speel nu al meer dan 10 jaar gitaar. Ik wil heel graag een bandje oprichten om eigen werk te schrijven en te maken. Beetje in de Indie/pop/New Wave met een ruw randje vibes. Ik speel ook (slordig) bass en drums! Lees meer »
TheoT (Bassist en Gitarist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
4strings (Bassist en Toetsenist)
Ik ben een gedreven Bassist die zon beetje alles kan spelen en ik speel ook keybass (synthesizer) voor de top40 nummers. ben een perfectionist. en ben een fan van funky muziek en jaren 80 disco met de minimoog basjes. maar de red hot chili peppers is ook heel interessant voor de bas. daarnaast nog Chic, Stevie wonder, maar ook de Synthpop vind ik... Lees meer »
CeeJee (Bassist en Zanger/Zangeres)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Meurth (Drummer en Bassist)
28 jaar, voornamelijk drummer maar ik doe ook bas, gitaar en een beetje piano. Volop ervaring in coverbands met zowel drums als bas (pop en rock, muziek als pink floyd, muse, nirvana). Ik heb goeie solfége en een goed muzikaal gehoor. Lees meer »