Bassisten

3520 Profielen in de categorie "Bassisten"

(Let op! Alleen profielen waar minstens een instrument is ingevuld worden getoond!)

Whitewolves (Bassist en Gitarist)

Sinds mijn 16e al met muziek bezig. Begonnen met het drummen op zeeppoederdozen van mijn moeder hahaha. later gitaar spelen. ik kocht mijn eerste spaanse gitaar op mijn 18e toen ik ging werken en luisterde naar mijn favoriete gitaristen jimmy hendrix, Brian May, Jimmy Page, Eric Clapton, grandioos. Later ben ik me gaan verdiepen in het basgitaar... Lees meer »


Lid sinds: 10-08-2011, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Buzikantenmank (Bassist)

Ik ben Anne Reinders (m), 21 jaar. Ik woon in Hardenberg, Overijssel en ik speel inmiddels 4 jaar basgitaar. Veel bands/artiesten hebben mijn interesse: Dream Theater, Metallica, Iron Maiden en Joe Satriani om er maar eens paar te noemen. Ik sta altijd open voor nieuwe dingen. Lees meer »


Lid sinds: 01-08-2011, Instrument(en): Basgitaar

Josvanworkum (Bassist en Zanger/Zangeres)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 30-07-2011, Instrument(en): Basgitaar - Vocalen

AJS2212 (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 16-07-2011, Instrument(en): Basgitaar

Terry (Bassist en Zanger/Zangeres)

Huidig: Shade of Hatred (Melodische deathmetal, bas & vocalen) Shadowpeak (Shoegaze/dreampop, bas) Ex: Soulecy (Depressieve postmetal, vocalen) Asapheia (Symphonische metal, gitaar & vocalen) Lees meer »


Lid sinds: 13-07-2011, Instrument(en): Basgitaar - Vocalen

MetalMitch (Drummer en Bassist)

Ik ben Mitchell, 19 jaar en kom uit Breda. Ik speel nu 10 jaar drums. Mijn favoriete bands zijn Rammstein, Epica, Finntroll, Sabaton, Dream Theater, Sonata Arctica en Cannibal Corpse. Mijn invloeden zijn Mike Portnoy, John Bonham, Joey Jordison, Ari?n van Weesenbeek en Christoph Schneider. Lees meer »


Lid sinds: 08-07-2011, Instrument(en): Drums - Basgitaar

Bandbandband (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 25-06-2011, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Vincentm (Bassist en Gitarist)

Muziek Lees meer »


Lid sinds: 17-06-2011, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Switch (Drummer en Bassist)


Lid sinds: 16-06-2011, Instrument(en): Drums - Basgitaar

Peterdenbesten (Bassist)

Veel Jaren ervaring met contrabas en elektrische bas in diverse gezelschappen. Muziek richtingen jazz, Folk, Blues, Latin, Irish Lees meer »


Lid sinds: 17-05-2011, Instrument(en): Basgitaar

Tomstorm85 (Gitarist en Bassist)

metalgitarist, speel nu zo'n 15 jaar gitaar, waarvan een slordige 13 jaar in verschillende bands. Op het moment speel ik leadgitaar bij de Vopo's en ben ik op zoek naar een band voor wat zwaarder werk. Lees meer »


Lid sinds: 11-05-2011, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Senne (Drummer en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 03-05-2011, Instrument(en): Drums - Basgitaar

Whoolie (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 03-04-2011, Instrument(en): Basgitaar

RobWeenink (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 02-04-2011, Instrument(en): Basgitaar

Joinwin (Bassist)

Als 13 jarig jochie is John meteen begonnen met de basgitaar omdat er 2 snaren minder op [Gebruik het contactformulier] later dat hij er niet meer nodig heeft. Swingt met groove, ziel en zaligheid. Lees meer »


Lid sinds: 31-03-2011, Instrument(en): Basgitaar

Metallicaai (Bassist en Gitarist)

Zo'n 15 jaar aktief in de metal. Vooral als bassist in een band (inmiddels is die gestopt). Daarnaast maak ik ook allerlei eigen metalprojecten, en houd ik me zo nu en dan bezig met producen(opnames maken en mixen) in diverse genres. Ik speel ook elektrisch en akoestisch gitaar, en [Gebruik het contactformulier] op zoek naar diverse mede... Lees meer »


Lid sinds: 27-03-2011, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Gertband (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 26-03-2011, Instrument(en): Basgitaar

Blieje (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 24-03-2011, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

IndiraDavy (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 21-03-2011, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Wimjbakker (Bassist en Drummer)

Sinds mijn 10e jaar maak ik muziek. Achtereenvolgens blokfluit, klassiek gitaar, elektrisch gitaar, basgitaar en drums. Lees meer »


Lid sinds: 06-03-2011, Instrument(en): Basgitaar - Drums