Bassisten

3516 Profielen in de categorie "Bassisten"

(Let op! Alleen profielen waar minstens een instrument is ingevuld worden getoond!)

Zoevisserx (Bassist en Gitarist)

Hallo!! Wij zijn een bandje van 4 man. De drummer Dianta Schijven (28) Raoul Negerman (facebookloos) voor de zang en de toetsen (18) Zoë Visser, speelt gitaar (16) en Michelle Nouws is zangeres (21). We zijn sinds twee maanden samen en hebben het erg gezellig. We hebben ons bandje bij de CB muziekschool in Schijf (Noort-Brabant) waar we eens in... Lees meer »


Lid sinds: 09-04-2018, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

TooFunkyMonkey (Bassist en Songwriter)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 07-04-2018, Instrument(en): Basgitaar - Songwriter

Furhouse (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 03-04-2018, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

EdNis (Bassist en Zanger/Zangeres)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 29-03-2018, Instrument(en): Basgitaar - Vocalen

Serge verkerk (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 23-03-2018, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Basskees (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 22-03-2018, Instrument(en): Basgitaar

Amanda Barboza (Bassist)

Hello bassplayers! I am starting a music bandproject (drummer, 2 guitarplayers and me singer), with my songs (check link downbelow for songs). There are two gigs planned on the weekend of 19 and 20 september (setlist: 1 hour of my songs), where some people that work for dutch tv and radiostation (VPRO) will Come to listen. Do you get... Lees meer »


Lid sinds: 19-03-2018, Instrument(en): Basgitaar

Anouk08 (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 18-03-2018, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Pedrotosh (Bassist en Gitarist)

My Name is Pedro, in from Argentina. I speak Spanish, English, german and Portuguese. I play the bass for 15 years. I like reggae, rock, punk rock and ska. Had a few bands back there in Argentina (ska, punk and Reggae). Influences: Ramones/Green Day/sex pistols/ Bob marley/peter Tosh/ub40/albarose/alpha blonde Ska-p/skatalites/madness/the... Lees meer »


Lid sinds: 11-03-2018, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Oli4444 (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 10-03-2018, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

JesseP99 (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 26-02-2018, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Dekoet (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 23-02-2018, Instrument(en): Basgitaar

Serhat (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 12-02-2018, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Keesspeeltbas (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 10-02-2018, Instrument(en): Basgitaar

Rene123 (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 09-02-2018, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Gitarist182 (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 09-02-2018, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Patleef (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 28-01-2018, Instrument(en): Basgitaar

Rbouwmeester1 (Bassist en Zanger/Zangeres)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 27-01-2018, Instrument(en): Basgitaar - Vocalen

Storm035_casema.nl (Bassist en Overige Muzikanten)

Ben met mijn 16de al gitaar gaan leren spelen, wasbord in een skiffle band daarna een bandje begonnen. Jaren later in diverse bands gaan spelen. Oa,DS 5 Breda, John Wisse and the Civilians,Rockband, B Flat uit Prinsenbeek, amusementsband Rabbit te Made, Choque,/ Arie Mosies Breda, top 40, soul/country, daarna Funny Music,/ Viejos Amigos/Change... Lees meer »


Lid sinds: 27-01-2018, Instrument(en): Basgitaar - Overig

Dick Knegt (Bassist)

Beste potentiële bandleden. Ik heb nu ruim drie jaar Basles en jam regelmatig met een band. Mijn doel is beter spelen met en in een band en om te beginnen een paar nummers voor publiek te gaan spelen. ACDC U2 Rolling Stones Neil Young Police CCR bij voorkeur niet Nederlandstalig als in Froger 3-j of een [Gebruik het contactformulier] uit... Lees meer »


Lid sinds: 25-01-2018, Instrument(en): Basgitaar